воскресенье, 23 февраля 2020 г.

Сачыненне на тэму Пісьмо маме 4 от дочки

Варыянт 3

Мама, я так рэдка кажу табе прыемныя словы, так рэдка дзякую за ўсё, што ты рабіла для мяне з першых дзён майго жыцця і па сённяшні дзень. Мы людзю напэўна з часам робімся трохі чарсцвей, усё але толькі не ты. Ты заўсёды была пяшчотнай і чулай з усімі каго любіш, твайго цярпення хапала, на ўсю нашу складаную сям'ю, але ты заўсёды знаходзіш добрае патрэбнае слова, каб усіх нас аб'яднаць.

Дзякуй табе мая самая лепшая ва ўсёй сусвету мама, што ніколі не спрабавала ламаць мой характар, нават калі я была маленькім дзіцем, ты заўсёды дазваляла мець свой пункт гледжання. Дзякуючы гэтаму, я заўсёды думаю ўласнай галавой (магчыма ў палове выпадкаў я не правы) але гэта мае памылкі, я ніколі не іду за натоўпам, калі не згодна з агульным меркаваннем. Ты навучыла мяне адчуваць не толькі сябе, але і перажыванні іншых людзей, ведаеш, матуля, гэта вельмі цяжка, калі сэрца баліць за цэлы свет. Але я ведаю, што менавіта спачуванне і любоў да навакольнага свету, робіць мяне чалавекам, робіць мяне Тваім дзіцем.

Яшчэ скажу табе якая ты ў мяне прыгожая. Я ведаю, ты не любіш кампліментаў, але я не магу пра гэта маўчаць. Твае пшанічныя густыя валасы заўсёды так смачна пахнуць, пахнуць мамай і гэтыя блакітныя як сапфіры вочы, мне так шкада, што ў іх заўсёды жыла нейкая глыбокая сум, нават калі ты шырока ўсміхалася.

Я разумею, што ў большасці выпадкаў гэта мая віна, я складаны дзіця, але я ніколі не хацела прычыніць табе душэўную боль наўмысна. І цяпер, калі я пішу табе гэты ліст, думаю над тым, як можна ўсё выправіць, як падарыць табе крыху больш спакойных і радасных дзён, і я абавязкова спраўлюся з гэтай задачай. Я хачу, каб ты была шчаслівая, хачу, каб мы былі блізкімі сябрамі і прыкладам дружбы для іншых сем'яў. Я абавязкова буду далікатней.

Давай з табой будзем часцей гуляць ўдваіх, чаму мы перасталі гэта жадаць, памятаеш, як доўга мы гулялі, калі я была зусім дробкай? ты так шмат мне распавядала аб новым для мяне свеце, мне было вельмі цікава. Я ўпэўненая нічога не змянілася ў гэтым дачыненні. Проста, давай зноў пачнем больш праводзіць час у вячэрніх шпацырах, гэта ж будзе, так цудоўна.

Мама, я так моцна цябе люблю і з нецярпеннем чакаю калі ты прачытаеш гэты ліст.

Заўсёды твая дачка

Комментариев нет:

Отправить комментарий