воскресенье, 23 февраля 2020 г.

Сачыненне на тэму Пісьмо маме 2

Сочинение на тему Письмо маме

Здравствуй, моя любимая мамочка! В этом письме я хочу рассказать о своих теплых и искренних чувствах к тебе. У меня не всегда получается передать это на словах, но ты и без слов всегда меня понимаешь. Роднее и ближе для меня больше никого нет. Благодаря тебе я появился на свет!

Ты познакомила меня с окружающим миром и миром волшебных сказок. Твой ласковый и нежный голос сопровождает меня по жизни. Я помню твои тихие колыбельные и захватывающие сказки, ты всегда придумала для меня что-то новое. С самых первых минут и по сей день, я слышу твои слова поддержки во всех моих начинаниях. Ты радовалась моим первым шагам, словам. Если вдруг что-то не получалось, я всегда бежал к тебе за помощью. Ты старалась исправить мои ошибки и вылечить мои раны. С самого раннего детства ты учишь меня быть справедливым и отвечать за свои поступки. Благодаря тебе я узнал, что такое доброта и честность. Иногда я надоедаю тебе своей любознательностью, но ты всегда терпеливо отвечаешь на все мои вопросы. А когда подрасту, я смогу решать свои проблемы сам, и у меня все получится, благодаря твоей поддержке. Но даже тогда, ты будешь мне очень нужна, потому что ты мой самый близкий и родной человек. Все свои награды я посвящаю тебе, ты переживаешь со мной те же эмоции, волнения перед контрольными или выступлениями, радость победы.

Прости, иногда я просто стесняюсь сказать тебе те слова, которые ты очень хочешь услышать. Стоит только подойти к тебе, и ты чувствуешь мое настроение, я всегда могу надеяться на твою поддержку и заботу. Мне очень стыдно, что иногда я обижаю тебя, но ты никогда не кричишь на меня без повода. Я верю в то, что ты никогда меня не обманешь. И я могу делить с тобой все свои секреты, они останутся между нами.

Для меня ты самая лучшая, самая обаятельная, мудрая и красивая. Когда я вырасту, я буду твоей поддержкой и опорой, я буду всегда помнить и благодарить тебя за твою любовь и заботу. Уже сейчас ты можешь на меня положиться, я хоть и маленький, но постараюсь сделать для тебя все, что в моих силах.


В моем сердце еще очень много теплых слов и искренних эмоций, которые невозможно передать через бумагу, поэтому я лучше подойду и крепко обниму тебя, и ты поймешь все без слов. Ты всегда меня понимаешь и поддерживаешь. Спасибо тебе за все! Я очень тебя люблю, моя родная мамочка!



Сачыненне на тэму Пісьмо маме

Добры дзень, мая любімая матуля! У гэтым лісце я хачу расказаць аб сваіх цёплых і шчырых пачуццях да цябе. У мяне не заўсёды атрымліваецца перадаць гэта на словах, але ты і без слоў заўсёды мяне разумееш. Радней і бліжэй для мяне больш нікога няма. Дзякуючы Табе я з'явіўся на свет!

Ты пазнаёміла мяне з навакольным светам і светам чароўных казак. Твой ласкавы і пяшчотны голас суправаджае мяне па жыцці. Я памятаю твае ціхія калыханкі і захапляльныя казкі, ты заўсёды прыдумала для мяне нешта новае. З самых першых хвілін і па гэты дзень, я чую твае словы падтрымкі ва ўсіх маіх пачынаннях. Ты радавалася маім першым крокам, словам. Калі раптам нешта не атрымлівалася, я заўсёды бег да цябе па дапамогу. Ты старалася выправіць мае памылкі і вылечыць мае раны. З самага ранняга дзяцінства ты вучыш мяне быць справядлівым і адказваць за свае ўчынкі. Дзякуючы Табе я даведаўся, што такое дабрыня і сумленнасць. Часам я надакучаю табе сваёй дапытлівасцю, але ты заўсёды цярпліва адказваеш на ўсе мае пытанні. А калі падрасту, я змагу вырашаць свае праблемы сам, і ў мяне ўсё атрымаецца, дзякуючы тваёй падтрымцы. Але нават тады, ты будзеш мне вельмі патрэбна, таму што ты мой самы блізкі і родны чалавек. Усе свае ўзнагароды я прысвячаю табе, ты перажываеш са мной тыя ж эмоцыі, хваляванні перад кантрольнымі або выступамі, радасць перамогі.

Прабач, часам я проста саромеюся сказаць табе тыя словы, якія ты вельмі хочаш пачуць. Варта толькі падысці да цябе, і ты адчуваеш мой настрой, я заўсёды магу спадзявацца на тваю падтрымку і клопат. Мне вельмі сорамна, што часам я крыўджу цябе, але ты ніколі не крычыш на мяне без нагоды. Я веру ў тое, што ты ніколі мяне не падманеш. І я магу дзяліць з табой усе свае сакрэты, яны застануцца паміж намі.

Для мяне ты самая лепшая, самая абаяльная, мудрая і прыгожая. Калі я вырасту, я буду тваёй падтрымкай і апорай, я буду заўсёды памятаць і дзякаваць табе за тваю любоў і клопат. Ужо зараз ты можаш на мяне разлічваць, я хоць і маленькі, але паспрабую зрабіць для цябе ўсё, што ў маіх сілах.
У маім сэрцы яшчэ вельмі шмат цёплых слоў і шчырых эмоцый, якія немагчыма перадаць праз паперу, таму я лепш падыду і моцна абдыму цябе, і ты зразумееш усё без слоў. Ты заўсёды мяне разумееш і падтрымліваеш. Дзякуй табе за ўсё! Я вельмі цябе люблю, мая родная матуля!

Комментариев нет:

Отправить комментарий