воскресенье, 23 февраля 2020 г.

Сачыненне на тэму Пісьмо маме от Саши



Письмо маме

«Мамочка, доброе утро! Знаешь, какой сегодня день? Твой день - Мамин день - День всех мам. До сегодняшнего дня я писал письма только Деду Морозу. А это письмо тебе.

Сегодня целый день я буду тебя радовать! Хорошо бы тебе не ходить на работу, а мне в школу. Я бы придумал, чем тебя занять. Я сам приготовил бы тебе завтрак: бутерброд и газировку. Ты всегда меня кашей горячей кормишь. А я такую вкусную кашу варить не умею. Потому, что я не такой хороший повар, как ты.

Надень, пожалуйста, мое любимое платье. Ты в нем очень красивая! Ты всегда красивая и модная. Но в этот день ты должна быть одета, как на праздник. Пусть все знают, что сегодня день торжественный и важный.

Мамочка, не сердись на меня за оценки. Просто я - еще мальчишка. Ты же сама говоришь, что мальчики не такие ответственные, как девочки. И тем более, не такие умные, как взрослые. А ты у меня и девочка, и взрослая. А еще ты заботливая, любящая, мудрая, точно знаешь, что для меня хорошо! Я так не хочу тебя огорчать. Потому что, когда ты сердишься, твое лицо перестает быть добрым и ласковым, как я люблю. Хочешь, я буду хоть каждый день, даже в каникулы делать уроки? Хочешь, буду переписывать по сто раз? Хочешь, прочитаю все книги, что выставлены на полке в бабушкином шкафу? Хочешь, сам буду стирать свой школьный костюм и чистить ботинки? Только бы ты никогда не огорчалась и всегда улыбалась!

Каждое утро ты будишь меня ласковым словом. И каждый вечер заканчивается им. Я расту, и теперь тебе не надо наклоняться, чтобы меня обнять. Я сам могу дотянуться до твоего уха и прошептать, как сильно я тебя люблю!

А теперь буди меня скорее. Я хочу тебя поздравить и поцеловать. И вместе мы позавтракаем моими бутербродами с газировкой».

Твой сыночек Саша


Ліст маме

"Матуля, Добрай раніцы! Ведаеш, які сёння дзень? Твой дзень - Мамін дзень - Дзень усіх мам. Да сённяшняга дня я пісаў лісты толькі Дзеду Марозу. А гэта ліст цябе.

Сёння цэлы дзень я буду Цябе радаваць! Добра было б табе не хадзіць на працу, а мне ў школу. Я б прыдумаў, чым цябе заняць. Я сам падрыхтаваў б табе сняданак: бутэрброд і газіроўку. Ты заўсёды мяне кашай гарачай корміш. А я такую смачную кашу варыць не ўмею. Таму, што я не такі добры кухар, як ты.

Надзень, калі ласка, маё любімае сукенка. Ты ў ім вельмі прыгожая! Ты заўсёды прыгожая і модная. Але ў гэты дзень ты павінна быць апранутая, як на свята. Няхай усе ведаюць, што сёння дзень ўрачысты і важны.

Матуля, не сярдуй на мяне за ацэнкі. Проста я-яшчэ хлапчук. Ты ж сама кажаш, што хлопчыкі не такія адказныя, як дзяўчынкі. І тым больш, не такія разумныя, як дарослыя. А ты ў мяне і дзяўчынка, і Дарослая. А яшчэ ты клапатлівая, кахаючая, мудрая, дакладна ведаеш, што для мяне добра! Я так не хачу цябе засмучаць. Таму што, калі ты злуешся, твой твар перастае быць добрым і ласкавым, як я люблю. Хочаш, я буду хоць кожны дзень, нават у вакацыі рабіць урокі? Хочаш, буду перапісваць па сто разоў? Хочаш, прачытаю ўсе кнігі, што выстаўлены на паліцы ў бабуліным шафе? Хочаш, сам буду сціраць свой школьны касцюм і чысціць чаравікі? Толькі б ты ніколі не сумавала і заўсёды ўсміхалася!

Кожную раніцу ты будишь мяне ласкавым словам. І кожны вечар заканчваецца ім. Я расту, і цяпер табе не трэба нахіляцца, каб мяне абняць. Я сам магу дацягнуцца да твайго вуха і прашаптаць, як моцна я цябе люблю!

А цяпер Будзі мяне хутчэй. Я хачу цябе павіншаваць і пацалаваць. І разам мы паснедаем маімі бутэрбродамі з газіроўкай"»

Твой сыночак Саша


Комментариев нет:

Отправить комментарий