воскресенье, 23 февраля 2020 г.

Складанне ліст маме

Складанне ліст маме

Добрый день, Дарагая Мамулечка!

Пишу тебе из санатория Чаборок, где мы отдыхаем с папой. Добрались быстро,  в Барановичах нас ждала машина, нас встретили и привезли. Номер у нас хороший, двухместный однокомнатный. В номере есть шкаф, тахта и кровать. А ещё есть большая душкабина, где я люблю помыться. Также есть холодильник и телевизор.  Кормят нас хорошо, блюда вкусные и сытные, большие порции. Мне здесь нравится.

Тут очень красиво. Из деревьев в основном высокие сосны, берёзы, дубы. Есть и  ёлки. Из животных в санатории находятся местные котики и собачки, которые постоянно просят кушать у столовой, а котики ещё и греются возле батарей в корпусах. Из птиц в основном сойки, синички, воробьи, поползень.

Утром мы с папой ходим на процедуры, а потом занимаемся. Вечером проходят мероприятия и каждый день разные.
Был вечер памяти ветеранов, просмотр фильмов и мультфильмов, е жедневно проходят детские дискотеки.

Я тут познакомился с ребятами. Мы собираемся в фойе на первом этаже или в игровой комнате и играем вместе.
А ещё мы ходим гулять. Недалеко от санатория есть два озера, мы ходили сначала к одному озеру, а на другой день  к другому. Рядом с санаторием растёт огромный высокий столетний дуб.  Сейчас поздняя осень, и земля под дубом усыпана ковром из листьев. Смотрится очень красиво. Сюда все ходят фотографироваться, и мы с папой тоже сюда ходим.

На днях я видел красивую птичку. Долго думали, что это за птица. Оказалась это сойка. А ещё в лесу каждый день слышно, как стучат дятлы. Тут их очень много.

Недавно мы гуляли вокруг санатория, ходили на водоём Павлиново, заглянули даже в деревенский магазин. Закупили там вкусняшки. Теперь у нас есть еда на вечер. Вечером перед сном я принимаю душ, чищу зубки, мы с папой пьём чай с бутриками и печеньем, и смотрим наши любимые телепередачи.

А ещё я соскучился по тебе и сестричке Настеньке. Я хорошо тут отдыхаю, и хочу ты тоже больше отдыхала. И чтобы ты всегда была здоровая. Ты всегда очень переживаешь из-за меня и звонишь мне каждый день.
Я иногда расстраиваю тебя, но я бы хотел, чтобы ты всегда улыбалась и чтобы мы с тобой не ссорились.
Ты многое делаешь для меня и для нашей семьи. И я за это я тебе очень благодарен! Ты стараешься изо всех сил, чтобы мне было хорошо. Я тебя очень люблю!
Твой сын Саша


Складанне ліст маме

Добры дзень, Дарагая Мамулечка!

Пішу табе з санаторыя Чаборок, дзе мы адпачываем з татам. Дабраліся хутка, У Баранавічах нас чакала машына, нас сустрэлі і прывезлі. Нумар у нас добры, Двухмесны аднапакаёвы. У нумары ёсць шафа, тахта і ложак. А яшчэ ёсць вялікая душкабина, дзе я люблю памыцца. Таксама ёсць халадзільнік і тэлевізар.  Кормяць нас добра, стравы смачныя і сытны, вялікія порцыі. Мне тут падабаецца.

Тут вельмі прыгожа. З дрэў у асноўным высокія хвоі, бярозы, дубы. Ёсць і елкі. З жывёл у санаторыі знаходзяцца мясцовыя коцікі і сабачкі, якія пастаянна просяць есці ў сталовай, а коцікі яшчэ і грэюцца каля батарэй у карпусах. З птушак у асноўным сойкі, сінічкі, вераб'і, папаўзень.

Раніцай мы з татам ходзім на працэдуры, а потым займаемся. Увечары праходзяць мерапрыемствы і кожны дзень розныя.
Быў вечар памяці ветэранаў, прагляд фільмаў і мультфільмаў, е жедневно праходзяць дзіцячыя дыскатэкі.

Я тут пазнаёміўся з хлопцамі. Мы збіраемся ў фае на першым паверсе або ў гульнявой пакоі і гуляем разам.
А яшчэ мы ходзім гуляць. Недалёка ад санаторыя ёсць два возера, мы хадзілі спачатку да аднаго возера, а на другі дзень да іншага. Побач з санаторыем расце велізарны высокі стогадовы дуб.  Зараз позняя восень, і зямля пад дубам абсыпаная дываном з лісця. Глядзіцца вельмі прыгожа. Сюды ўсе ходзяць фатаграфавацца, і мы з татам таксама сюды ходзім.

На днях я бачыў прыгожую птушачку. Доўга думалі, што гэта за птушка. Апынулася гэта сойка. А яшчэ ў лесе кожны дзень чуваць, як стукаюць Дзятлы. Тут іх вельмі шмат.

Нядаўна мы гулялі вакол санаторыя, хадзілі на вадаём Паўлінава, зазірнулі нават у вясковую краму. Закупілі там смачнасці. Цяпер у нас ёсць ежа на вечар. Увечары перад сном я прымаю душ, чышчу зубкі, мы з татам п'ём гарбату з бутриками і печывам, і глядзім нашы любімыя тэлеперадачы.

А яшчэ я засумаваў па табе і сястрычцы Настеньке. Я добра тут адпачываю, і хачу ты таксама больш адпачывала. І каб ты заўсёды была здаровая. Ты заўсёды вельмі перажываеш з-за мяне і тэлефануеш мне кожны дзень.
Я часам хвалюю цябе, але я б хацеў, каб ты заўсёды ўсміхалася і каб мы з табой не сварыліся.
Ты многае робіш для мяне і для нашай сям'і. І я за гэта я табе вельмі ўдзячны! Ты стараешся з усіх сіл, каб мне было добра. Я цябе вельмі люблю!
Твой сын Саша

Комментариев нет:

Отправить комментарий